Tell Your Story. Lead with Impact

Tell Your Story
. Lead with Impact

אנחנו לא רק מלמדים סטוריטלינג,

אנחנו עוזרים לכם להוביל ולנצח.

אנחנו לא רק מלמדים סטוריטלינג, אנחנו עוזרים לכם להוביל ולנצח.

סדנאות הסטוריטלינג של טורבה נועדו לחולל שינוי עמוק בארגון שלכם. לא פחות.
אלה סדנאות המעצימות אנשים, מותגים ומוצרים טכנולוגיים.

נלמד אתכם לתקשר בצורה אפקיבית, מעניינת ואותנטית, לאמץ את הגישה הנרטיבית, ולוודא שכל אינטראקציה, פנימית או חיצונית, תנעץ את המסר ותשיג את מטרותיה.

Things We Do

סדנת הדגל

סטוריטלינג ותקשורת אפקטיבית

סדנת הדגל

סטוריטלינג ותקשורת אפקטיבית

להפוך רעיונות מורכבים לנרטיבים משכנעים

קרא עוד

ייחודי להייטקיסטים

סדנת טק-סטוריטלינג

ייחודי להייטקיסטים

סדנת טק-סטוריטלינג

איך לדבר טכנולוגיה?

קרא עוד

להפוך שקפים לסיפור

סדנת פרזנטציה מנצחת

להפוך שקפים לסיפור

סדנת פרזנטציה מנצחת

איך לכבוש את החדר עם הופעה בטוחה ומשכנעת

קרא עוד

מצפן עסקי וארגוני

פיתוח אסטרטגיית מותג

מצפן עסקי וארגוני

פיתוח אסטרטגיית מותג

חזון, משימה והצעת ערך

קרא עוד

תקשורת פנים ארגונית

בניית מדריך Tone of Voice

תקשורת פנים ארגונית

בניית מדריך Tone of Voice

לטיפוח לכידות חברתית ומעורבות רגשית

קרא עוד

לצמיחה עסקית וארגונית

בניית סיפור אסטרטגי לחברות

לצמיחה עסקית וארגונית

בניית סיפור אסטרטגי לחברות

על מיצוב, בידול והשראה

קרא עוד

Clients We Love

Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title
Default Title

They Say About Us

"ההשתתפות בסדנת tech-storytelling שינתה לי את החיים. זה נשמע כמו קלישאה – אבל זה אמיתי. לפני הסדנה מעולם לא דיברתי לפני קהל. מעולם לא האמנתי שאצליח לעמוד ולהעביר סיפור שלם (באנגלית) להנהלה ב HP. הקורס הזה לימד אותי איך בונים סיפור נכון, איך שואבים את הקהל לעולם אחר ומעבירים להם מסרים שיחרטו להם בזיכרון. מאז התחילו להזמין אותי להמון וובינרים ואני נהנה מכל שניה. אני משתמש בידע שצברתי בקורס ומדמיין איך רון היה מעביר את זה".

Guy Bibi
Workflow expert and VDP Product Manager at HP

"רון הרצה אצלנו בקורס מיתוג מעסיק על חשיבות הנרטיב הארגוני כמנוע לצמיחה עסקית. כיצד מזקקים הצעת ערך, איך מספרים סיפור רלוונטי, מעניין ומבדל. אם לשפוט לפי התגובות הנלהבות במשובים, רון בהחלט הוכיח את יכולתו לרתק, לסחוף ולהעשיר את הקהל. ממליצה עליו מאוד!"

סיגלית הורן גלפרין
משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי

"הניסיון הרב שצבר רון בעולמות העיתונות, הפרסום, השיווק וההיי טק, כמו גם הכישרון להעביר תכנים באופן מרתק, עמוק ועשיר, הופכים אותו למרצה-על בתחום הסטוריטלינג ובניית הנרטיב בישראל. הסדנאות הן hands-on, ללכת הביתה וליישם".

אימי אירון
מייסדת ומנכ"לית like a rainbow

"סטוריטלינג זו אומנות ורון הוא לא רק אומן בפני עצמו הוא אומן עם יכולת להעביר את תורתו ואומנותו לעולם. בסדנת סטוריטלינג שעשינו לקבוצה מאוד ייחודית ב AppsFlyer רון הצליח לגרום לחבורה מאוד אקלקטית של אנשים (רמז לא ממרקטינג) להבין מה זה סטוריטלינג ואיך עושים את זה בפועל, ועל כך: יישר כוח!"

Shiri Grosbard
Director of Innovation and People Experience at AppsFlyer

"נדהמתי מהיכולת של רון להשאיר את כולנו מרוכזים ומעורבים גם במדיה הווירטואלית המאתגרת הזו. הסדנה היתה מעולה, והפידבקים של המשתתפים (חבר'ה מאוד טכנולוגיים) היו מצוינים! אני אישית למדתי המון. אין ספק, רון הוא מספר סיפורים אמיתי! תודה על התובנות והלמידה החדשה".

Sagit Lesin
Head of HR Israel and Portugal at Cisco

"רון בר-אל הוביל ב HP שני מחזורים של סדנאות tech-storytelling למנהלי מוצר ומהנדסים. אלה היו סדנאות מעמיקות מאוד, חכמות, ומעשירות בצורה יוצאת דופן. המקצועיות, הכריזמה והניסיון ניכרים בכל שלב בסדנא. רון סוחף אחריו את המשתתפים לעבר מטרת היעד. במבחן התוצאה, הסדנאות היו הצלחה מסחררת ומימשו את ייעודן. ממליצה בחום!!"

Chen Cohen
Learning and Development Manager at HP

Good Stories

SJGUMyf6t_0_0_700_394_0_x-large

הסדר הטיעון של נתניהו: הקרב על הנרטיב הוא החשוב מכולם

הסדר הטיעון המתגבש הוא אחד הפרקים החשובים בסיפור חייו של נתניהו – והאופן שבו יתקבע בזיכרון הציבורי חשוב הרבה יותר מהפרטים עצמם
רון בר-אל / כלכליסט
ByRhfYNTt_0_0_594_396_0_x-large

״מניות סיפור״: כשהמשקיעים מתעייפים מלפנטז

בבורסות רובצות חברות בהן הסיפור והחזון שלהן מעלימים את הנתונים היבשים האמיתיים; בשנת 2000 קראו לזה "מניות בועה", אולם כיום המונח מפספס את העיקר
רון בר-אל / כלכליסט
BJSccZ4CP_0_0_3000_2001_0_x-large

מה קורה כשסיפורים הורגים

מהכחשת הקורונה ועד גניבת הבחירות – טראמפ ומקהלת נאמניו הצליחו לשכנע עשרות מיליוני בני אדם בסיפורים מופרכים שעומדים בסתירה מוחלטת למציאות האובייקטיבית
רון בר-אל / כלכליסט
Male and female having fun on moto scooters.

מה יקרה למותג איטליה ביום שאחרי

מדינות בכל העולם משקיעות מדי שנה מיליונים במאמצי שיווק ומיתוג המדינה ● האם כישלון מהדהד בהתמודדות עם הקורונה יפגע במעמד המותגי של מדינות בטווח הארוך או שמדובר בפגיעה קלה בכנף?
רון בר-אל / גלובס

שלחו לנו מייל

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

התקשרו