כל ארגון הוא אוסף של אנשים, של סיפורים, של חלומות, אבל גם כזה המשקף חזון משותף ואישיות ייחודית. כדי לבטא את ה DNA הארגוני, אתם נזקקים להגדיר אותו כמו גם לתת לו ביטוי באמצעות קול ברור ומזוהה, עקבי ומעורר השראה.
אנחנו נעזור לכם ליצור את הקול הזה.
מה במדריך ?
פיתחנו מתודולוגיה לבניית מדריך Tone of Voice לתקשורת פנים ארגונית. המדריך יגדיר עבורכם את הכלים וההנחיות הדרושים כדי ליצור תקשורת פנימית חיה, נושמת ומחברת.
באמצעות המדריך, ידע כל מנהל בארגון כיצד לתקשר באופן אותנטי ומעורר השראה, תוך שימת דגש על ההבדלים בין ערוצי התקשורת השונים.
מה תקבלו?
קול אחיד ומזוהה: קול שמשקף את הערכים והאישיות של הארגון ומייצר זיהוי מיידי.
חיבור עמוק: תקשורת שיוצרת חיבור רגשי בין העובדים, מחזקת את תחושת השייכות ומעודדת שיתוף פעולה.
תרבות ארגונית חזקה: סיפור ארגוני משותף שמאחד את העובדים ומניע אותם להישגים גדולים יותר.
יעילות ותוצאות: תקשורת ברורה וממוקדת תוביל להבנה טובה יותר של המטרת, לשיפור התהליכים ולהשגת תוצאות עסקיות משמעותיות.