סדנאות

SCROLL DOWN

01.

Why content strategy

בעוד מותגים וארגונים רבים כבר חווים את העוצמה של שיווק באמצעות תוכן, רק מעטים השכילו לאמץ אסטרטגיות תוכן חדשניות ובולטות שמצליחות לפרוץ את המרחב הדיגיטלי העמוס כל כך.

אז אולי יש לכם תוכן – אפילו תוכן טוב – אבל …
  • האם אתם יכולים לומר בכנות שיש לארגון שלכם אסטרטגיית תוכן ברורה ומזוהה?
  • האם קיימת עקביות ושיטתיות על פני כל הפלטפורמות וערוצי ההפצה?
  • האם התוכן שלכם מניב את התוצאות (העסקיות) הרצויות?

ללא מסגרת אסטרטגית ברורה של איך מייצרים ערך באמצעות תוכן, כיצד מפתחים נרטיב מבודל ואטרקטיבי, מה באמת צריך לדעת על קהלי היעד, כיצד מודדים אפקטיביות ומה צריך כדי לבנות מכונת תוכן משומנת… ללא הבנה אמיתית של איך לעשות את כל זה, יש סיכוי טוב שאתם לא בכיוון.

אם אתם צריכים פה עזרה, יש לנו סדנה ייחודית שתיתן לכם מענה לכל השאלות הללו

02.

סדנה לבניית  content marketing strategy

בסדנה ייחודית זו לבניית אסטרטגית תוכן הצוות שלך יקבל כלים מעשיים, ידע נרחב ועדכני, והרבה דוגמאות מעוררות השראה. הכל – ליישום מיידי.

 

  • למה צריך את זה בכלל? הגדרת מטרות ומדדי הצלחה (KPIs)
    לייצר תוכן כי כולם 'עושים' תוכן – זו לא אסטרטגיה שתיקח אתכם רחוק. הקלקות, המרות, חשיפות, זמן שהייה – כל אלה אינם רלוונטיים אם לא קשרנו כל פיסת תוכן למטרות ספציפיות בכל אחד משלבי מסע הלקוח
  • למה שמישהו יקרא? ניתוח קהלים (יותר קשה ממה שאתם חושבים)
    רבים עושים את הטעות של הגדרת קהלים רחבים מדי, או פשוט מנחשים מי עשוי להיות הקהל שיאהב את התכנים שלנו. בעידן הפרסונליזציה והטירגוט, מיקוד וצמצום הם קריטיים.
  • הגדרת נרטיבעל מבדל
    מהו אותו רעיון-על שמגדיר את הצעת הערך שלנו ועומד בבסיס מערכות היחסים שלנו עם הלקוחות והסביבה. נרטיב-העל לוכד מי אנחנו כמותג וכפאבלישר.
  • לנצח עם סיפור טוב, או איך לחשוב כמו עורך חדשות
    כולנו אוהבים סיפורים טובים. סיפורים הם כלי רב עוצמה למשוך תשומת לב, לבסס מערכות יחסים, ליצור אמון בין אנשים, לבנות נאמנות והזדהות. כיצד לייצר ערך אמיתי באמצעות תוכן?
  • להתחבר לקהלי היעד: אסטרטגיית הפצה
    הגישה של "פרסם והתפלל" לא תביא לנו את סוג התוצאות שאנו צריכים. אסטרטגיית הפצה נכונה ביכולתה לבנות קהלים, ליצור חוויות מותאמות אישית, להגביר מודעות בקרב קהלי היעד, ולהוביל להמרות ורכישה.
  • איך יודעים אם הצלחנו?
    מדידת הצלחה של תוכן היא עסק מורכב. אין יחידת דאטה אחת שביכולתה לבד לספר לך האם התוכן שלך עובד. וגם – לא כל מה שמדיד הוא בהכרח חשוב או רלוונטי.
  • תרבות של תוכן: איך בונים מנוע תוכן משומן?
    ברוכים הבאים לעולם הפאבלישנג. אילו משאבים נדרשים כדי להפעיל 'חדר חדשות' מנצח? כיצד רותמים את הארגון לחשוב תוכן? אילו תפקידים חשוב להשאיר בבית ואילו אפשר לשכור בחוץ?
  • למנהלי שיווק ותוכן שכבר מבינים עניין ומייצרים תוכן, אבל לא מצאו את הזמן לבנות אסטרטגיית תוכן מבדלת, כוללת ורצינית, בעלת עקביות ושיטתיות על פני כל הפלטפורמות וערוצי ההפצה.
  • למי שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם ה content marketing, ורוצים ללמוד איך בונים את המנגנון הארגוני שיתמוך במערכת תוכן מנצחת.

זוהי סדנה של למידה, השראה, דיונים משותפים, התנסות מעשית. נוריד את התיאוריה לפרקטיקה רלוונטית לאתגרים הספציפיים שלכם.

המבנה והתכנים נבנים בשיתוף איתכם, על-פי הצרכים והדרישות, וזאת לאחר סיעור מוחות משותף.

אורך הסדנה: 2 מפגשים של יום שלם או חצאי ימים, תלוי כאמור בצרכים.

ותזכרו – לייצר תוכן כי כולם 'עושים' תוכן – זו לא אסטרטגיה שתיקח אתכם רחוק …

Add value to people’s lives. not noise.

שלחו לנו מייל

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

התקשרו