01.
בניית סיפור מותג,
מוצר וסיפור ארגוני
חברה, מותג או ארגון בלי סיפור זה כמו אדם בלי נשמה, מכונית ללא דלק. נרטיב ממוקד, מבדל, רלוונטי ומעורר השראה הוא קריטי כיום לצמיחה העסקית, הארגונית והאישית.
ב-turba אנחנו מסייעים לחברות ומנהלים, לסטארט-אפים ולארגונים ציבוריים לזקק את סיפור המותג, סיפור המוצר והקטגוריה (בחברות היי טק) וסיפור הארגון. כיצד בונים נרטיב אסטרטגי ומשמעותי? נרטיב המבוסס על צרכים וכאבים של קהלי היעד מחד ועל 'הבטחה' וחזון מעוררי השראה של המוצר/שירות שלכם מאידך, סיפור הנשען על ערכים והצעת ערך מבדלת (USP).
נסייע לכם לבנות סיפור מנצח, וחשוב יותר נכשיר אתכם לספר אותו.
- מיתוג מעסיק: ליצירת לכידות חברתית, נאמנות והזדהות של עובדים
- לביסוס מעמדנו התחרותי
- לחיזוק מאמצי השיווק והמכירות
- לפגישות עם לקוחות
- להופעה בכנסים
- לגיוס משקיעים
- לגיוס ושימור עובדים
- מנהלי ומנהלות שיווק שעובדים על אסטרטגיית המותג
- מנהלות חברות
- מנהלי HR שעובדים על מיתוג מעסיק
- יזמים וסטארטאפיסטים שמבינים שהם צריכים סיפור חזק ומעורר השראה