סדנאות + ליווי

SCROLL DOWN

01.

storytelling architecture/
the masterclass

נתחיל מהסוף. סטוריטלינג היא דרך של תקשורת. אמצעי אפקטיבי להעברת מסרים ברורים וזכירים. ועל כן, זה בהחלט משהו שאפשר ללמוד אותו ולהצטיין בו. הבעיה היא שאף אחד לא לימד אתכם את מיומנויות וכלי ה- storytelling   – כלים שלא מגיעים מדיסציפלינות קלאסיות שלמדתם באוניברסיטה.

מנהלים ועובדים, כמעט בכל דרג ותחום, נדרשים כיום לאמץ את נקודת המבט הנרטיבית כדי להיות אנשי מכירות טובים יותר, אנשי שיווק מצטיינים, מנהלי צוותים מעוררי השראה, מנהיגים שמובילים שינוי.  בסדנה נלמד איך לעשות את הקסם הזה:

  • מדוע מתודולוגיית ה storytelling קריטית כדי לנצח בסביבה תחרותית?
  • מדוע זהו כישרון מבוקש ונחוץ כל כך בשוק העבודה?
  • מה בין storytelling לעולם המקצועי ולתחום מיתוג מעסיק?
  • מה המדע גילה על סטוריטלינג: כיצד סיפורים משפיעים על מוחו של האדם, בונים אמון ונאמנות ומניעים התנהגות?
  • כיצד בונים סיפור ומסר פשוטים – מסר שהקהל שלכם יזכור. נתרגל עם הרבה דוגמאות.
  • מהו מבנה סיפור אפקטיבי (Story Architecture) שיוצר השפעה על בני אדם? נלמד לתרגם את המבנה הזה לסיפור מותג / סיפור מוצר / נרטיב ארגוני או פיץ' מכירה מדהים.
  • איך מתחברים לצרכים והכאבים העמוקים ביותר של קהל היעד שלכם ומספרים לו סיפור רלוונטי וייחודי – על 'מסע הגיבור' בספרות ואיך זה קשור לנרטיב החברה שלכם?
  • להייטקיסטים שבנינו – כיצד עוברים ממנטליות של 'תיאור מוצר' ל'סיפור מוצר'? איך לא נופלים בכל מצגת לשיחה מעייפת על פיצ'רים ודאטה, ובמקום זאת בונים נרטיב מעניין סביב ערכים ותועלות? (ראו סדנה ייעודית Techstorytelling )
  • איך לוקחים את כל ה WHAT ואורזים אותו לסיפור ומסר כובש?
  • איך 'כובשים' חדר, בישיבה רבת משתתפים? כיצד עומדים על 'במה' (מטאפורית או אמיתית) ונותנים הופעה של החיים. לא 'עוד פרזנטציה'
  • כיצד בונים ומגישים הרצאה/ פרזנטציה מנצחת ומלאת השראה? כל השיטות, הטיפים, ה'עשה ואל תעשה' – תרגול מעשי וליווי אישי לפיתוח המיומנויות הנדרשות
  • נגלה את המכניקה העומדת בבסיס תקשורת בין אישית עוצמתית ואפקטיבית

בכל תחום עיסוק, בכל דרג, וכמעט לכל צורך – כולנו נדרשים לשלוט במיומנות הכי חשובה בשוק העבודה של המאה 21. הכישורים הרכים הללו (soft skills) והמיומנות לתקשר את סיפור המותג, להדהד את הנרטיב של הארגון, לזקק את סיפור המוצר – הכרחיים כיום כמעט בכל תפקיד, אבל במיוחד הינם צורך מכריע בתפקידים בהם אתם נדרשים לעמוד מול קהלים – פנימיים או חיצוניים לארגון – ולתקשר מסר פשוט, קולע ומשכנע. מסר שארוז היטב, רלוונטי וכזה שביכולתו לסחוף.

  • למיתוג מעסיק – בניית קהילת שגרירים להדהוד הסיפור הארגוני
  • לאימון אנשי מכירות ושיווק
  • להעצמת מנהלים וראשי צוותים
  • להכנה לכנסים

זוהי סדנה של למידה, השראה, דיונים משותפים, התנסות מעשית – פרטנית וקבוצתית – וכן טכניקות ליישום ושיפור מידי. נתרגל עם חומרים שלכם, ונוריד את התיאוריה לפרקטיקה רלוונטית לאתגרים הספציפיים שלכם.

המבנה והתכנים גמישים מאוד ונבנים בשיתוף איתכם, על-פי הצרכים והדרישות, וזאת לאחר סיעור מוחות משותף.

אורך הסדנה: 3-4 מפגשים של יום שלם או חצאי ימים, תלוי כאמור בצרכים.

סדנאות Online – במתכונת מיוחדת ומותאמת למדיום.
סדנאות בחיים האמיתיים – ככל שמתאפשר. 

אז סיימתם את הסדנהואז מה? 
כולנו יודעים שהטמעת מיומנויות חדשות היא לא דבר פשוט. לשם כך אנחנו נלווה אתכם כמנטורים לתקופה מוגדרת עם סיום הסדנה. יש לכם פרזנטציה חשובה? הופעה בכנס? או סתם בא לכם לתרגל מיומנויות. לצורך כך, נעניק למשתתפי הסדנה בנק של שעות. צוות המורים יעמוד לרשות המשתתפים לשיחות טלפון, מייל או שיחת זום.

אנו סיירת מומחים. כל אחד כוכב-על בתחומו עם ניסיון מעשי עשיר מאוד בעולמות הרלוונטיים, בארץ ובעולם. המנחים מותאמים על-פי הצרכים המשתנים בכל סדנה. הסדנאות מועברות בעברית או באנגלית.

02.

Tech-Storytelling workshop

לאחר מספר שנות עבודה בחברות היי-טק גלובליות, פיתחנו הבנה והתמחות ייחודית לטק-סטוריטלינג. הסיפור הטכנולוגי, הכולל מאפייני מוצר, פיצ'רים, נתונים ומספרים, מעלה אתגרים מורכבים וייחודיים.

בסדנה הייחודית שלנו, שאין כמותה בישראל, נתמקד במעבר בין 'תיאור מוצר' ל'סיפור מוצר', במעבר בין פיצ'רים, נתונים ומספרים לנרטיב סביב ערכים ותועלות.

איך עושים את זה חכם וכיצד מתחברים לצרכים והכאבים של קהל היעד – לקוחות, משקיעים, שותפים עסקיים, רגולטורים ואחרים.

כיצד יוצרים נרטיב מבדל, חדש ומעניין באקוסיסטם רווי מתחרים ומורכב מאוד להבנה.

סדנת TechStorytelling מבוססת על סדנת ה Masterclass  עם התאמות ותכנים ייחודיים לעולם ההיי טק.

  • Managers
  • founders
  • product marketing
  • product managers
  • sales professionals
  • data scientists
  • HR

בדומה לסדנת ה masterclass, המבנה והתכנים גמישים מאוד ונבנים בשיתוף איתכם, על-פי הצרכים והדרישות, וזאת לאחר סיעור מוחות משותף.

אורך הסדנה: 3-4 מפגשים של יום שלם או חצאי ימים, תלוי כאמור בצרכים.

אז סיימתם את הסדנהואז מה? 
כולנו יודעים שהטמעת מיומנויות חדשות היא לא דבר פשוט. לשם כך אנחנו נלווה אתכם כמנטורים לתקופה מוגדרת עם סיום הסדנה. יש לכם פרזנטציה חשובה? הופעה בכנס? או סתם בא לכם לתרגל מיומנויות.. לצורך כך, נעניק למשתתפי הסדנה בנק של שעות. צוות המורים יעמוד לרשות המשתתפים לשיחות טלפון, מייל או שיחת זום.

אנו סיירת מומחים. כל אחד כוכב-על בתחומו עם ניסיון מעשי עשיר מאוד בעולמות הרלוונטיים, בארץ ובעולם. המנחים מותאמים על-פי הצרכים המשתנים בכל סדנה. הסדנאות מועברות בעברית או באנגלית.

THEY SAY ABOUT US

"ההשתתפות בסדנת tech-storytelling שינתה לי את החיים. זה נשמע כמו קלישאה – אבל זה אמיתי. לפני הסדנה מעולם לא דיברתי לפני קהל. מעולם לא האמנתי שאצליח לעמוד ולהעביר סיפור שלם (באנגלית) להנהלה ב HP. הקורס הזה לימד אותי איך בונים סיפור נכון, איך שואבים את הקהל לעולם אחר ומעבירים להם מסרים שיחרטו להם בזיכרון. מאז התחילו להזמין אותי להמון וובינרים ואני נהנה מכל שניה. אני משתמש בידע שצברתי בקורס ומדמיין איך רון היה מעביר את זה".

Guy Bibi
Workflow expert and VDP Product Manager at HP

"רון הרצה אצלנו בקורס מיתוג מעסיק על חשיבות הנרטיב הארגוני כמנוע לצמיחה עסקית. כיצד מזקקים הצעת ערך, איך מספרים סיפור רלוונטי, מעניין ומבדל. אם לשפוט לפי התגובות הנלהבות במשובים, רון בהחלט הוכיח את יכולתו לרתק, לסחוף ולהעשיר את הקהל. ממליצה עליו מאוד!"

סיגלית הורן גלפרין
משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי

"הניסיון הרב שצבר רון בעולמות העיתונות, הפרסום, השיווק וההיי טק, כמו גם הכישרון להעביר תכנים באופן מרתק, עמוק ועשיר, הופכים אותו למרצה-על בתחום הסטוריטלינג ובניית הנרטיב בישראל. הסדנאות הן hands-on, ללכת הביתה וליישם".

אימי אירון
מייסדת ומנכ"לית like a rainbow

"סטוריטלינג זו אומנות ורון הוא לא רק אומן בפני עצמו הוא אומן עם יכולת להעביר את תורתו ואומנותו לעולם. בסדנת סטוריטלינג שעשינו לקבוצה מאוד ייחודית ב AppsFlyer רון הצליח לגרום לחבורה מאוד אקלקטית של אנשים (רמז לא ממרקטינג) להבין מה זה סטוריטלינג ואיך עושים את זה בפועל, ועל כך: יישר כוח!"

Shiri Grosbard
Director of Innovation and People Experience at AppsFlyer

"נדהמתי מהיכולת של רון להשאיר את כולנו מרוכזים ומעורבים גם במדיה הווירטואלית המאתגרת הזו. הסדנה היתה מעולה, והפידבקים של המשתתפים (חבר'ה מאוד טכנולוגיים) היו מצוינים! אני אישית למדתי המון. אין ספק, רון הוא מספר סיפורים אמיתי! תודה על התובנות והלמידה החדשה".

Sagit Lesin
Head of HR Israel and Portugal at Cisco

"רון בר-אל הוביל ב HP שני מחזורים של סדנאות tech-storytelling למנהלי מוצר ומהנדסים. אלה היו סדנאות מעמיקות מאוד, חכמות, ומעשירות בצורה יוצאת דופן. המקצועיות, הכריזמה והניסיון ניכרים בכל שלב בסדנא. רון סוחף אחריו את המשתתפים לעבר מטרת היעד. במבחן התוצאה, הסדנאות היו הצלחה מסחררת ומימשו את ייעודן. ממליצה בחום!!"

Chen Cohen
Learning and Development Manager at HP

שלחו לנו מייל

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

התקשרו