ב turba אנחנו הופכים רעיונות גדולים לסיפורים שמניעים אנשים
כי רעיון טוב זה לא מספיק – צריך לדעת איך לספר אותו.
ל turba משימה ברורה: לעזור למנהלים, ארגונים וצוותים לתרגם רעיונות, מוצרים וקונספטים מורכבים לנרטיבים חדים וברורים, שמשאירים חותם ומייצרים תוצאות אמיתיות.
הכלים שלנו מאפשרים להפוך תקשורת יומיומית – פנימית או חיצונית – למסרים חדים, אפקטיביים ובלתי נשכחים. מסרים שנוגעים בלב, חודרים לראש – ומניעים לפעולה.
אני רון בר אל (או בר-אל, או רון בראל – תלוי איך חיפשתם) 😉
ייסדתי את טורבה מתוך ההבנה שהדרך שבה אנחנו מספרים את הסיפור שלנו – היא זו שמעצבת את ההצלחה שלנו. סטוריטלינג זה לא כישרון – זה כלי עבודה עסקי.
עם 25 שנות ניסיון בעולם התקשורת, המיתוג והשיווק – מפרסום והייטק ועד עיתונות וטלוויזיה – בר אל חי ונושם סטוריטלינג עסקי, מיתוג אסטרטגי ותקשורת אפקטיבית.
כדירקטור שיווק בחברת אאוטבריין, רון בראל גיבש אסטרטגיות שיווק גלובליות מול גופי התקשורת המובילים בעולם, ביניהם CNN, SKY NEWS, FOX NEWS, EUROSPORT
כמנכ"ל ומייסד BBDO Issue Management מקבוצת הפרסום גיתם BBDO, רון בר-אל הוביל פרויקטים בינלאומיים בתחומי התוכן, פרסום וניהול משברים. את דרכו המקצועית החל כעורך חדשות ועורך כלכלי, שם למד להפוך מידע מורכב למסרים חדים וברורים.
בין לבין, בראל חיי בגרמניה, שם השלים תואר שני במדיניות ציבורית והאיחוד האירופי.
למה דווקא turba?
מומחיות רב-תחומית: שילוב ייחודי של ניסיון בטכנולוגיה, שיווק, תקשורת פנים-ארגוני, תוכן, מיתוג ועיתונות.
סטוריטלינג עסקי ממוקד תוצאות: איך להפוך רעיון למסר חד, איך לתרגם מסר לרגש, איך להפוך רעיון למסר חד, ואיך לגרום לאנשים להקשיב, להבין ולפעול.
סדנאות עם ערך מעשי: לא רק תיאוריה – אלא כלים פרקטיים ליישום מיידי בארגון.
התמקדות באנשים: כי תקשורת טובה מתחילה בחיבור אמיתי – לא רק במסרים חכמים.
עוד מידע מרתק ופרסומים על רון בר אל ב עמוד לינקדאין
Clients We Love
















































They Say About Us
"ההשתתפות בסדנת tech-storytelling שינתה לי את החיים. זה נשמע כמו קלישאה – אבל זה אמיתי. לפני הסדנה מעולם לא דיברתי לפני קהל. מעולם לא האמנתי שאצליח לעמוד ולהעביר סיפור שלם (באנגלית) להנהלה ב HP. הקורס הזה לימד אותי איך בונים סיפור נכון, איך שואבים את הקהל לעולם אחר ומעבירים להם מסרים שיחרטו להם בזיכרון. מאז התחילו להזמין אותי להמון וובינרים ואני נהנה מכל שניה. אני משתמש בידע שצברתי בקורס ומדמיין איך רון היה מעביר את זה".
"רון הרצה אצלנו בקורס מיתוג מעסיק על חשיבות הנרטיב הארגוני כמנוע לצמיחה עסקית. כיצד מזקקים הצעת ערך, איך מספרים סיפור רלוונטי, מעניין ומבדל. אם לשפוט לפי התגובות הנלהבות במשובים, רון בהחלט הוכיח את יכולתו לרתק, לסחוף ולהעשיר את הקהל. ממליצה עליו מאוד!"
"הניסיון הרב שצבר רון בעולמות העיתונות, הפרסום, השיווק וההיי טק, כמו גם הכישרון להעביר תכנים באופן מרתק, עמוק ועשיר, הופכים אותו למרצה-על בתחום הסטוריטלינג ובניית הנרטיב בישראל. הסדנאות הן hands-on, ללכת הביתה וליישם".
"סטוריטלינג זו אומנות ורון הוא לא רק אומן בפני עצמו הוא אומן עם יכולת להעביר את תורתו ואומנותו לעולם. בסדנת סטוריטלינג שעשינו לקבוצה מאוד ייחודית ב AppsFlyer רון הצליח לגרום לחבורה מאוד אקלקטית של אנשים (רמז לא ממרקטינג) להבין מה זה סטוריטלינג ואיך עושים את זה בפועל, ועל כך: יישר כוח!"
"נדהמתי מהיכולת של רון להשאיר את כולנו מרוכזים ומעורבים גם במדיה הווירטואלית המאתגרת הזו. הסדנה היתה מעולה, והפידבקים של המשתתפים (חבר'ה מאוד טכנולוגיים) היו מצוינים! אני אישית למדתי המון. אין ספק, רון הוא מספר סיפורים אמיתי! תודה על התובנות והלמידה החדשה".
"רון בר-אל הוביל ב HP שני מחזורים של סדנאות tech-storytelling למנהלי מוצר ומהנדסים. אלה היו סדנאות מעמיקות מאוד, חכמות, ומעשירות בצורה יוצאת דופן. המקצועיות, הכריזמה והניסיון ניכרים בכל שלב בסדנא. רון סוחף אחריו את המשתתפים לעבר מטרת היעד. במבחן התוצאה, הסדנאות היו הצלחה מסחררת ומימשו את ייעודן. ממליצה בחום!!"