היכולת לספר סיפור מרתק היא לא רק מיומנות הכרחית – היא נכס אסטרטגי.
המשימה שלנו פשוטה: לחלץ את הפוטנציאל הנרטיבי הטמון בכל ארגון ובכל אדם.
ב turba אנחנו עוזרים לחברות ולעובדים לספר סיפור אסטרטגי המבוסס על נכסים מבדלים – סיפור שיעיף את המותג, המוצר, הארגון או המנהל קדימה.
הי, אני רון בר-אל.
ייסדתי את turba עם הרבה תשוקה לסטוריטלינג, אסטרטגיה מיתוגית ונרטיבים מעוררי השראה.
25 שנים שאני נמצא עמוק בתוך עולמות המיתוג, הפרסום, ההיי טק, העיתונות והטלוויזיה. שימשתי כדירקטור שיווק בחברת outbrain, במסגרתה גיבשתי יחד עם צוות נפלא את האסטרטגיה השיווקית של מוצרי החברה ב 14 שווקים גלובליים, אל מול גופי התקשורת המובילים בעולם (CNN, LE MOND ,BBC, SKY NEWS).
קודם לכן, שימשתי כעשור כמנכ"ל ומייסד חברת BBDO Issue Management מקב' הפרסום גיתם BBDO, נציגת סוכנות BBDO העולמית.
את דרכי המקצועית התחלתי בעולם העיתונות והטלוויזיה כעורך חדשות ועורך כלכלי.
בין לבין עפתי לכמה שנים לגרמניה, ללימודי תואר שני במדיניות ציבורית והאיחוד האירופי.
מה מייחד אותנו?
- מומחיות רב-תחומית: שילוב נדיר של ניסיון בסטוריטלינג, אסטרטגיית מותג, טכנולוגיה, עיתונות, ושיווק.
- גישה מותאמת אישית: סדנאות המשלבות תיאוריה, תרגול מעשי וכלים ליישום מיידי.
- מתודולוגיה מבוססת מחקר: טכניקות תקשורת המבוססות על תובנות מדעיות עדכניות
- התמקדות בתוצאות: אנו מודדים הצלחה דרך השפעה ממשית על הארגון והעובדים
עוד מידע מרתק ופרסומים ב עמוד לינקדאין
Clients We Love
They Say About Us
"ההשתתפות בסדנת tech-storytelling שינתה לי את החיים. זה נשמע כמו קלישאה – אבל זה אמיתי. לפני הסדנה מעולם לא דיברתי לפני קהל. מעולם לא האמנתי שאצליח לעמוד ולהעביר סיפור שלם (באנגלית) להנהלה ב HP. הקורס הזה לימד אותי איך בונים סיפור נכון, איך שואבים את הקהל לעולם אחר ומעבירים להם מסרים שיחרטו להם בזיכרון. מאז התחילו להזמין אותי להמון וובינרים ואני נהנה מכל שניה. אני משתמש בידע שצברתי בקורס ומדמיין איך רון היה מעביר את זה".
"רון הרצה אצלנו בקורס מיתוג מעסיק על חשיבות הנרטיב הארגוני כמנוע לצמיחה עסקית. כיצד מזקקים הצעת ערך, איך מספרים סיפור רלוונטי, מעניין ומבדל. אם לשפוט לפי התגובות הנלהבות במשובים, רון בהחלט הוכיח את יכולתו לרתק, לסחוף ולהעשיר את הקהל. ממליצה עליו מאוד!"
"הניסיון הרב שצבר רון בעולמות העיתונות, הפרסום, השיווק וההיי טק, כמו גם הכישרון להעביר תכנים באופן מרתק, עמוק ועשיר, הופכים אותו למרצה-על בתחום הסטוריטלינג ובניית הנרטיב בישראל. הסדנאות הן hands-on, ללכת הביתה וליישם".
"סטוריטלינג זו אומנות ורון הוא לא רק אומן בפני עצמו הוא אומן עם יכולת להעביר את תורתו ואומנותו לעולם. בסדנת סטוריטלינג שעשינו לקבוצה מאוד ייחודית ב AppsFlyer רון הצליח לגרום לחבורה מאוד אקלקטית של אנשים (רמז לא ממרקטינג) להבין מה זה סטוריטלינג ואיך עושים את זה בפועל, ועל כך: יישר כוח!"
"נדהמתי מהיכולת של רון להשאיר את כולנו מרוכזים ומעורבים גם במדיה הווירטואלית המאתגרת הזו. הסדנה היתה מעולה, והפידבקים של המשתתפים (חבר'ה מאוד טכנולוגיים) היו מצוינים! אני אישית למדתי המון. אין ספק, רון הוא מספר סיפורים אמיתי! תודה על התובנות והלמידה החדשה".
"רון בר-אל הוביל ב HP שני מחזורים של סדנאות tech-storytelling למנהלי מוצר ומהנדסים. אלה היו סדנאות מעמיקות מאוד, חכמות, ומעשירות בצורה יוצאת דופן. המקצועיות, הכריזמה והניסיון ניכרים בכל שלב בסדנא. רון סוחף אחריו את המשתתפים לעבר מטרת היעד. במבחן התוצאה, הסדנאות היו הצלחה מסחררת ומימשו את ייעודן. ממליצה בחום!!"