המוח שלנו אוהב סיפורים.
סיפורים הם כמו סימולציית טיסה למוח. הם הדבר הכי טוב אחרי לחוות את הדבר עצמו.
מחקרים מדעיים (אמיתיים, לא סתם) מתחום חקר המוח והפסיכולוגיה גילו שסיפורים משפיעים ישירות על מוח האדם. כשאנו חשופים לסיפור, המוח משחרר הורמונים מסוג מאוד מסוים (אוקסיטוצין, דופמין ואחרים) המעלים את רמת הריכוז שלנו, הזיכרון ותחושת האושר. הם כלי רב עוצמה למשוך תשומת לב, ליצור אמפטיה ואמון בין אנשים, לבנות נאמנות והזדהות. ואולי הכי חשוב – סיפורים מניעים לפעולה ומשפיעים על תהליכי קבלת החלטות של בני אדם.
בקיצור, כל מה שאתם רוצים להשיג מול לקוחות, עובדים, שותפים עסקיים ומשקיעים.
נרטיב ממוקד, משמעותי ורלוונטי הוא קריטי כיום לצמיחה האישית, העסקית והארגונית שלכם.
אבל מזה בעצם סטוריטלינג?
מי צריך את זה?
ואיך עושים את זה נכון?
שאלות מעולות.
הישענו אחורה, הדקו חגורות, כי אנחנו יוצאים למסע מופלא של טרנספורמציה אישית וארגונית. מסע המשלב מדע, אומנות ותרבות. סיפור החברה, סיפור המותג, המוצר, או הסיפור האישי שלכם כבר לא ייראו אותו הדבר.