חברה, מותג או ארגון בלי סיפור זה כמו אדם בלי נשמה, מכונית ללא דלק. נרטיב ממוקד, מבדל, רלוונטי ומעורר השראה הוא קריטי כיום לצמיחה העסקית, הארגונית והאישית.
ב-Turba, אנו עוזרים לחברות, למנהלים, לסטארט-אפים ולארגונים ציבוריים לזקק את סיפור המותג, סיפור המוצר והקטגוריה (בחברות היי-טק), וגם סיפור הארגון שלהם.
אנו לא רק בונים את הסיפור שלכם, אלא גם מכשירים אתכם כיצד לספר אותו בצורה הטובה ביותר, כך שיהדהד בקרב קהלי היעד וישאיר רושם עמוק.
למי זה מתאים?
מנהלי ומנהלות שיווק שעובדים על אסטרטגיית המותג, מנהלות חברות, מנהלי HR שעובדים על מיתוג מעסיק, יזמים וסטארטאפיסיטים שמבינים שהם צריכים סיפור חזק ומעורר השראה.
סיפור אסטרטגי עוזר למצב את החברה (או המוצר) בנישה ייחודית, ולהעניק לה זהות ברורה ומשמעותית. סיפור נכון הוא כלי רב עוצמה שבאמצעותו תוכל לחזק את המותג במספר מישורים:
למה צריך סיפור אסטרטגי?
בני אדם – ובעיקר צעירי דור ה z - לא מחפשים רק למקסם את התועלות הכלכליות והחברתיות שלהם. בני אדם מחפשים משמעות, פשר ותקווה - וסיפורים טובים יכולים לתת להם אותם, ובכמויות נדיבות. נרטבים מייצרים לכידות חברתית ומחזקים את תחושת השייכות והנאמנות.
הסיפור הנכון ממקם אתכם בנפרד מהמתחרים ומבליט את הייחודיות שלכם בשוק.
מסר אחיד וברור, המבוסס על סיפור מעורר השראה, מקל על מאמצי השיווק ויוצר חיבור מיידי עם לקוחות פוטנציאליים.
הצגת סיפור מותג או מוצר מעורר השראה מסייעת להניע שיח אמיתי וליצור חיבור רגשי עם הלקוחות.
משקיעים רוצים לדעת למה הם צריכים להאמין בך. סיפור ברור, חזק ומרגש יכול להיות המפתח להצלחה בגיוסי ההון.