הגדרת חזון ומשימה (vision & mission) ברורים הם הרבה יותר מסתם מילים יפות – הם המצפן שמוביל אתכם למימוש היעדים העסקיים. הם הצהרת הכוונות שמלכדת את העובדים שלכם, הם המגדלור של המנהלים, הם מסמנים לעולם מי אתם ואיזה ערך אתם מביאים.
הסדנה של טורבה נועדה לעזור לכם לחשוב, למקד את התובנות, להיאבק על רעיונות. בנינו מתודולוגיה חכמה שתוביל אתכם צעד אחר צעד, עד שנחלץ הסכמה על חזון ומשימה חדים וצלולים, שמדברים ללב ולשכל.
והתוצאה?
להתוות כיוון ברור לארגון
לקבל החלטות עסקיות מושכלות
לחבר ולרתום עובדים, לקוחות ומשקיעים
למי זה מתאים?
ארגונים המעוניינים להגדיר מחדש את הזהות המותגית שלהם: אם החזון והמשימה של החברה שלך כבר אינם משקפים את המטרות או הערכים הנוכחים…
סטארטאפים בשלבים הראשוניים: יוצרים בסיס חזק עם חזון ומשימה מוגדרים היטב
חברות היי-טק המפתחות מוצרים חדשים: הגדרת חזון ומשימה יחודיים למוצר החדש
חברות העוברות שינויים משמעותיים: אם עברתם תהליך של מיזוג, רכישה או מיתוג מחדש, נעזור לכם להגדיר את החזון והמשימה כדי שישקפו את הכיוון החדש